Vispārīgie noteikumi
Interneta vietnes www.tehnoland.lv vispārīgie noteikumi
Vēloties nodrošināt uz savstarpējo sapratni balstītu sadarbību ar klientiem, lūdzam iepazīties un apstiprināt zemāk pievienotos svarīgākos SIA “PROKS”, vienotais reģ. Nr. 40003053457 (turpmāk tekstā – Tehnoland) piedāvāto preču iegādes noteikumus.
A) Balstoties uz to, ka Tehnoland piedāvātās preces pārdošana notiek ar internetā izvietota piedāvājuma starpniecību, saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 10. pantu, šādā gadījumā, pircējam veicot pasūtījumu, starp pircēju un pārdevēju tiek noslēgts Distances līgums.
B) Visa informācija – ieskaitot lietošanas noteikumus, preču aprakstus, cenas, piedāvājumus un piegādes nosacījumus var tikt mainīta www.tehnoland.lv vietnē bez iepriekšēja brīdinājuma un ir spēkā publicējot informāciju vietnē www.tehnoland.lv .
Interneta vietnes www.tehnoland.lv lietošanas noteikumi
1. Pasūtījumu iespējams noformēt vietnē www.tehnoland.lv.
2. Vietnē norādītās cenas ir iekļaujot nodokļus. Vairāk informācijas par piegādes izmaksām šeit
3. Noformējot pasūtījumu nepieciešams norādīt telefona numuru un epasta adresi, saziņai, lai varētu informēt par pasūtījuma izpildes procesu, kā arī, ja nepieciešams nosūtīt papildus informāciju un dokumentāciju.
4. Pasūtījumu var noformēt gan nereģistrēts klients, gan reģistrēts. Lai kļūtu par vietnes www.tehnoland.lv reģistrēto lietotāju ir jāievēro interneta vietnē noteiktā reģistrēšanās kārtība.
5. Uzsākot pasūtījuma veidošanu, lūdzam, papildus iepazīties ar piegādes nosacījumiem un apmaksas nosacījumiem šeit . Par pasūtīto preci un izvēlēto piegādes veidu var norēķināties izmantojot bankas pārskaitījumu. Pasūtot preci sniedzam iespēju izvēlēties vienu no piegādes veidiem:
5.1. Kurjerpiegāde uz norādīto adresi darba dienās 08:00-18:00 – maksa par pakalpojumu tiem aprēķināta balstoties uz preces svaru un piegādes adresi. Konkrēts piegādes laiks tiek precizēts sazinoties ar klientu pirms plānotā piegādes laika. Ar kurjerpiegādes cenrādi var iepazīties šeit.
Gadījumā, ja tiek pasūtītas vairākas preces ar piegādi, klients var saņemt visas preces kopā vai pa daļām.
6. Saņemot preci, pirms tās lietošanas lūdzam iepazīties ar preces lietošanas instrukciju un lietot to saskaņā ar ražotāja norādījumiem un paredzētajiem lietošanas mērķiem.
7. Piedāvātajām precēm ir spēkā ražotāja sniegtā garantija, ja ražotājs tādu piedāvā. Garantijas termiņš un citi noteikumi ir norādīti preces apraksta vai preces pievienotajos garantijas dokumentos. Garantija neietekmē tiesības, kas Pircējam piešķirtas ar normatīvajiem aktiem. Papildus informāciju par garantiju var apskatīt šeit. Preces servisa apkalpošana tiek veikta saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētaju aizsardzības (PTAL) normām. Pirkuma dokumentos ir aizliegts veikt jebkādas izmaiņas, pārrakstīt un labot.
8. Patērētājam ir tiesības izmantot Atteikuma tiesības, balstoties uz Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) un reglamentējošajiem Ministru Kabineta noteikumiem Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu”, kuros noteikts, ka pircējam ir tiesības atteikties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un iesniegt atpakaļ interneta veikalā iegādāto preci. Tehnoland saglabā tiesības nepieņemt preci, gadījumā, ja ta ir mehaniski bojāta, vai ar nepilnīgu komplektāciju. Lai vienotos par preces atgriešanu, lūdzam sazināties ar mums elektroniski info@tehnoland.lv un aizpildīt atteikuma veidlapu.
9. Atgādinam, ka PTAL normas neattiecas uz gadījumiem, kad preci iegādājas juridiskas personas
10. Ievērībai- preču sortiments un cenas var tikt mainītas bez iepriekšējā paziņojuma. Preču ražotāji var mainīt preču specifikācijas bez iepriekšējas Tehnoland paziņošanas. Preces raksturojumā tiek izmantota ražotāja sniegtā informācija un attēli.
11. Vietnes www.tehnoland.lv lietotājs piekrīt saņemt informāciju no Tehnoland veikala par dažāda veida aktualitātēm.
12. Saistībā ar izmantotajiem pakalpojumiem Tehnoland ir tiesīgs nosūtīt paziņojumus, atgādinājumus par uzsaktajiem , bet nepabeigtajiem pakalpojumiem un citu informāciju uz ievadīto elektronisko e-pasta adresi ar mērķi uzlabot pakalpojumu sniegšanas kvalitāti. Tāpat Tehnoland ir tiesīgs nosūtīt informāciju par jaunumiem, akcijām, atlaidēm un īpašajiem piedāvājumiem.
13. Norādot savu e-pasta adresi Tehnoland.lv, piekrītiet, ka ta tiek iekļauta datu bāzē un uz to var tik nosūtīta informācija/paziņojumi par uzsāktajiem , bet nepabeigtajiem pasūtījumiem
14. Veicot pasūtījuma noformēšanu ir izvēles lauks, vai piekritīsiet saņemt Tehnoland jaunumus un piedāvājumus. Atzīmējot šo lauku piekrītiet saņemt ziņas no Tehnoland.lv. Ja vēlaties atteikties saņemt piedāvājumus, lūdzam izsūtnē atzīmēt, ka nevēlaties saņemt piedāvājumus vai rakstiet uz info@tehnoland.lv.
15. Tehnoland savā interneta vietnē izmanto skaidrojošas grafiskas ikonas:
15.1. – tiek pievienota pie preču kartiņas labajā malā , gadījumos,ja prece ir pievienota nesen un ir jaunums Tehnoland sortimentā.
16. Tehnoland lūdz Pircēju ziņot par pamanāmām neprecizitātēm preces raksturojumā vai attēlā sazinoties elektroniski info@tehnoland.lv
17. Sūdzību un ieteikumu gadījumos Tehnoland lūdz sazināties elektroniski info@tehnoland.lv.
Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi info@tehnoland.lv vai rakstveidā, nosūtot uz adresi Gunāra Astras iela 8B, Rīga, LV-1082. Sūdzība tiks izskatīta 7 darba dienu laikā no tās saņemšanas brīža. Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūsu sūdzības atzīšanai par nepamatatotu, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējam rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot:
-vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju
-iesnieguma iesniegšanas datumu
-strīda būtību, pieprasījumus un to pamatojumu
Informācija par strīdu risināšanas procesu: http://www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process
Infomācija par ārpustiesas patērētaju strīdu risinātāju datubāzi: http://www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze
Informācija par strīdu izšķiršanu tiešsaitē (SIT): Ja ir raduies problēma ar tiessaitē nopikrtu preci, klients var izmantot SIT platformu, lai iesniegtu sūdzību, ko izkatīs neatkarīga strīdu izšķiršanas struktūra. Saite uz SIT platformu: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=LV
18. Jautājumu vai neskaidrību gadījuma Tehnoland lūdz sazināties elektroniski info@tehnoland.lv
19. Tehnoland patur tiesības neapkalpot pasūtījumu, ja interneta veikalam neizdevas sazināties ar klientu pa viņa norādīto tālruņa numuru vai e-pasta adresi.
Vispārīgie noteikumi - lejuplādēt kā PDF
Preču atsaukšana
Preces atsaukšana_Esperanza_EKMO13E_AC220-240V - lejuplādēt kā PDF